fbpx

טלפון: 058-7257100 , דוא”ל: office@eipnlp.co.il

 NLP BSM LIFE הכל מתחיל כאן!

הקורס המבוקש והחשוב ביותר לשדרוג איכות חיים

הבסיס להצלחה בכל תחום הוא:
להכיר את היסודות והעקרונות עליהם מושתת אותו תחום, להתנסות ולהתרגל לתכנים,
לשפה ולתרגול מעשי.

לכן אנו יודעים ומאמינים שכדי להיכנס לתחום הכל כך מיוחד ומורכב נושא ה-NLP יש ללמוד ולהתרגל בהדרגה  את החומר והתכנים  בחיי היום יום, לרכוש מיומנויות והרגלים חדשים ולהתחיל לראות איך בחיי היום יום ה-NLP בא לידי ביטוי להעצמה, התפתחות ושחרור מחסמים ומגבלות כל שהן.

קורס NLP BSM LIFE הינו למעשה קורס מקצועי לכל דבר, התכנים המועברים בקורס הם התכנים המקצועיים שנלמדים בקורס NLP PRACTITIONER  הידוע ומוכר בעולם ובישראל. אנחנו לקחנו את התכנים והתאמנו אותם כך שכל אדם יוכל ליהנות מהם בחיי היום יום, ללא צורך להגיע לקורסים מקצועיים ששם חלק גדול מהתכנים מיועד למטפלים וכדומה.

קורס NLP BSM LIFE הנו קורס שהותאם לכל אדם לשימוש יום יומי. המחיר של הקורס נקבע כמחיר חברתי על מנת שכל בית בישראל יוכל בקלות להיחשף וללמוד  את החומר החשוב הזה שמאפשר לכל אחד לשדרג את חייו באופן נפלא!

בשנה האחרונה יותר מ 800 איש הצטרפו לקורס NLP BSM LIFE, בקורס אנחנו מדגימים הדגמות רבות כיצד נעשים שינויים מנטליים  או פיזיים תוך דקות על ידי שינוי התפיסה בתת המודע.

תלמידים המשתתפים בקורס זה חוזרים אומרים את המשפטים הבאים: “אם לא ראיתי לא האמנתי”, “זה קורס משנה חיים”.

הקורס מתפרס על פני 10 מפגשים מלאים בתוכן חשוב ועשיר מקדם חיים,  בני 5 שעות כל מפגש.

אם אתה חושב שהגיע הזמן שלך להתקדם יותר בחיים, לשחרר משהו, לשחרר עכבות ולחצים.. להשיג מטרה כל שהיא, לשפר יחסים ותקשורת אישית, זה הקורס שמותאם בדיוק לחיים!

NLP LIFE
NLP LIFE , קורס NLP לחיים, קורס משנה חיים
NLP
סיום ההכשרה NLP LIFE, קורס משנה חיים
NLP LIFE , המבוקש המבוקש ביותר לחיים

 

ליצירת קשר ופרטים
close slider
גלילה לראש העמוד